Sistec, certificat ca administrator de arhiva electronica

03
Feb
Sistec, certificat ca administrator de arhiva electronica de catre Ministerul pentru Societatea Informationala
  • ralucav
  • 0 Views
  • 0 Comment
  • arhiva electronica . certificare . externalizare .
arhiva electronica
Sistec, unul dintre cei mai importanți integratori IT de pe piața locală, a obținut pe data de 24 ianuarie 2015 acreditarea Ministerului pentru Societatea Informațională de a desfășura activități de management al arhivei electronice în condițiile Legii nr. 135/2007.

Astfel, certificarea ministerului validează competențele companiei românești în ceea ce privește serviciile de arhivare a documentelor în format electronic.

“Prin certificarea obținută de la Ministerul pentru Societatea Informațională, compania noastră a fost recunoscută printre liderii industriei de soluții și servicii privind arhivarea documentelor în formă electronică. În consecință, vom putea livra clienților noștri servicii de arhivare electronică de înaltă clasă, în conformitate cu legislația în vigoare, folosind tehnologii și soluții standardizate, implementate și gestionate de o echipă de experți  dedicați”, a declarat Radu Dinescu, Managing Director Sistec Next Docs.

Cât economisesc companiile prin externalizarea serviciilor de IT?

Serviciile de arhivare electronică a Sistec, certificate prin standardele ISO 9001, ISO 20000 și ISO 27001, și în conformitate cu normele impuse de legislația din România, păstrează documentele arhivate în centre de date de ultimă generație, acreditate, la rândul lor, de Ministerul pentru Societatea Informațională.

Compania se folosește de aplicații și tehnologii de ultimă generație pentru păstrarea documentelor arhivate în deplină siguranță, accesul la acestea fiind asigurat de o aplicație care corespunde tuturor cerințelor de securitate.

La finalul lunii iulie 2014, Sistec, împreună cu două companii partenere de pe piața locală, au câștigat o licitație ce presupune digitizarea fondului de arhivă a actelor de stare civilă din Republica Moldova. Prin realizarea acestui proiect, care are o valoare de 750.000 de dolari, compania românească va digitiza nouă milioane de acte din Republica Moldova, ce includ certificate de naștere, de căsătorie, divorț și deces, din perioada sovietică și contemporană.

Sistec digitizează 9 milioane de acte de stare civilă din Republica Moldova

Integrator IT cu o experiență de 20 de ani pe piața românească, Sistec reunește o echipă de peste 160 de specialiști, cu experiență de business și IT, oferind un pachet complex și complet de soluții și servicii IT pentru afaceri: implementare de soluții software și dezvoltare de aplicații customizate, infrastructură și sisteme de curenți slabi (sisteme de comunicații, soluții de securitate, supraveghere video a orașelor, sisteme de afișaj electronic, echipamente), consultanță de business (analiză de business, process re-engineering, management de proiect), activități de cercetare și dezvoltare, outsourcing (IT outsourcing, administrare de rețele, service și întreținere IT, servicii de gestiune print, help-desk), arhivare fizică și electronică, distrugere securizata și servicii de hosting in Data Centerele proprii.

Marius Căpraru, Sistec: următorul boom din IT va fi în cloud. Dacă trecem peste reticenţa companiilor

Cu sediul în București și un centru regional la Cluj, Sistec are arie de acoperire națională, prin filialele din alte 26 de orașe ale țării.