Administrare baze de date

administrare baze de date

 

Aplicatiile de business care opereaza cu baze de date au nevoie de o administrare profesionala, care sa garanteze beneficii maxime pentru client. Prin mentenanta si administrarea bazelor de date de catre Sistec, angajatii pot utiliza simplu si eficient datele de care au nevoie.

  • Prin acest serviciu, Sistec asigura:

    • Upgradarea si updatarea periodica (patching) a bazelor de date
    • Optimizarea in scopul cresterii performantelor
    • Verificarea periodica a log-urilor, identificarea alarmelor si rezolvarea proactiva a situatiilor
    • Restaurari periodice pentru verificarea functionalitatii serviciilor critice
    • Administrare eterogena de baze de date
    • Diagnostic al performantelor bazelor de date
    • Administrare de spatiu si reorganizari ale bazei de date
    • Monitorizare stare servere
    • Monitorizare perfomanta (timpi de raspuns)
    • Monitorizare asigurare date prin solutiile de backup existente; audit si propunere solutii de asigurare date (backup)
    • Optimizari periodice (defragmentari indecsi, actualizari statistici)
    • Monitorizari si rezolvari incidente de replicare, log shipping, mirroring
    • Izolare si remediere erori 
    • Instalare de patch-uri sau service pack-uri
    • Audit de performanta servere  si recomandari upgrade/reconfigurari; audit de securitate

    • Reduce riscul de nefunctionare
    •  oferă un real control asupra datelor, permiţând regăsirea, sortarea, analizarea şi rezumarea datelor, precum şi raportarea imediată a rezultatelor
    •  accesul imediat la date si informatii

 

Interesat de o evaluare IT?  DISCUTA CU UN CONSULTANT SISTEC