Page title

registratura electronica

Solutie eficienta pentru inregistrarea si evidenta documentelor

Solutia de Registratura electronica reprezinta gestiunea si automatizarea documentelor de intrare/iesire care faciliteaza atat inregistrarea electronica a documentelor intr-o forma structurata cat si trasabilitatea documentelor si regasirea usoara a informatiei necesare.

INTRARE DOCUMENTE. INREGISTRARE DOCUMENTE. CAUTARE DATE. EXPORT DATE. ADMINISTRARE APLICATIE.

De ce aveti nevoie de Registratura electronica?

-Intrarile si iesirile se inregistreaza intr-un registru unic
-Durata mare de timp alocat inregistrarii documentelor
-Documentele de inregistrat au formate diferite (fizic, electronic)
-Intrarile provin din diverse medii (fax, mail, fizic)
-Documentelor inregistrate li se aloca un numar de inregistrare
-Cautarea de informatii privind deponentul / documentul depus este anevoioasa
-Riscul de aparitie a erorii umane este ridicat
-Alocarea eficienta a resurselor proprii

    • Punct unic de intrare si sortare pe domenii a tututor documentelor care prin folosirea metodelor specifice de scanare si recunoastere optica a continutului genereaza standardizarea si uniformizarea accesului informatiei in organizatie provenita de pe diverse canale.
    • Solutie flexibila si scalabila adaptata rularii in sediul Clientului, atat in sistem de folosinta cu resurse proprii cat si in sistem externalizat, ce genereaza optimizarea modului de lucru in cadrul departamentelor deservite.
    • Sistem de scanare si recunoastere optica pe documente dedicat extragerii automate a indecsilor necesari si extragerii formatului optim de conversie electronic, in scopul final obtinerea unor documente „curate” in care continutul necesar sa fie regasit foarte usor.

    • Standardizarea modului de intrare a documentelor in sistem
    • Transparenta informatiilor pe fluxurile de documente
    • Imbunatatirea timpilor de acces si de procesare a informatiilor intrate in sistem
    • Monitorizarea in timp real a informatiei intrate in sistem
    • Imbunatatirea satisfactiei clientului si loializarea acestuia
    • Reducerea costurilor operationale

 

Aflati de la consultantii nostri cum functioneaza aplicatia de Registratura. Sunati acum la 0219633.