“Reteaua noastra de service este formata din 27 de centre care raspund nevoilor clientilor din toata tara, intr-un timp de interventie adaptat cerintelor acestora, care poate fi de o ora si pana la o zi, in functie de serviciul contractat. Anual primim aproximativ 16.000 de solicitari de interventie, iar faptul ca putem raspunde atat de repede solicitarilor clientilor, de oriunde din tara, contribuie semnificativ la buna desfasurare a activitatii acestuia”, a declarat Marius Carpuci, Business Unit Manager Service Sistec.

“Datorita capacitatilor tehnice certificate ale echipei noastre, care acopera o gama larga de servicii IT, de la diagnosticare si reparatii pentru diverse echipamente tehnologice si pana la reparatii in garantie sau post garantie si livrarea de proiecte IT la cheie, am incheiat parteneriate strategice cu multi dintre competitorii nostri, dat fiind faptul ca acestia au apelat la noi pentru a livra in conditii optime proiecte IT complexe la nivel national”, a adaugat acesta.

Prin apelarea la serviciile de outsourcing oferite de Sistec, fata de prestarea acelorasi servicii cu forte proprii, clientii pot realiza o reducere de costuri de pana la 30%. In cazul serviciilor SisPrint, care se refera la externalizarea flotelor de echipamente de printare, reducerea poate fi chiar mai mare, daca se iau in calcul si costurile indirecte, de aprovizionare, comenzi, stocuri de consumabile sau volumele printate.