Arhivare electronica

arhivare electronica

 

Management de documente

Convertim documentele din hartie in format electronic astfel incat informatia continuta in aceste documente sa fie accesibila cat mai usor si mai rapid, la distanta de un click. Prin integrarea cu alte aplicatii de business (de tip ERP sau CRM) informatia inclusa initial in documentele in format hartie este imediat disponibila catre  toti utilizatorii. Arhivarea electronică va permite optimizarea timpilor de lucru, consultarea documentelor de oriunde, pastrarea versiunilor, precum și emiterea de copii fără a dăuna documentelor originale.

SCANARE DOCUMENTE, PROCESARE SI INDEXARE DOCUMENTE, MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR ELECTRONICE.

servicii arhivare

DESCRIEREA POLITICII GENERALE A ADMINISTRATORULUI PRIVIND ARHIVAREA ELECTRONICĂ

Sistec, administrator de arhiva electronica, pune la dispozitia potentialilor sai clienti, persoane fizice si juridice, servicii de arhivare a documentelor in format electronic, la un standard ridicat, certificat prin standardele ISO 9001, ISO 20000 si ISO 27001, si in conformitate cu reglementarile legale in vigoare in Romania.

Arhiva electronica de documente se pastreaza in centre de date de ultima generatie, acreditate de Ministerul Pentru Societatea Informationala prin Ordin al Ministrului.

Pentru indeplinirea rolului asumat, Sistec-Sbsol se foloseste de aplicatii si tehnologii de ultima generatie pentru pastrarea documentelor arhivate in deplina siguranta, accesul la documente fiind asigurat de o aplicatie care corespunde tuturor cerintelor de siguranta si securitate. Siguranta documentelor se realizeaza prin folosirea capacitatilor firmei prin utilizarea celor trei centre de date, dintre care doua acreditate in Bucuresti, replicate sincron, si unul asincron (backup).

 

 

Certificare  ca administrator de arhivare electronica – Ministerul pentru Societatea Informationala