Avem peste 20 de ani de experienta asigurand acoperirea riscurilor informatice, a situatiilor de nefunctionare a echipamentelor IT. Oferim clientilor solutii personalizate si suport tehnic necesar pentru evitarea intreruperilor in activitate. Avem capacitatea de a intelege si de a ne adapta la cresterea rapida a tehnologiei – pe masura ce creștem, suntem capabili sa ajutam companiile si organizatiile de toate tipurile si dimensiunile sa creasca la randul lor.
Experienta de business, calificarile si certificarile membrilor echipei Sistec reprezinta suportul pentru servicii de calitate la cel mai inalt nivel de profesionalism, in majoritatea industiilor din Romania.
Provocarea noastra este sa raspundem nevoilor cat mai variate ale clientilor în domeniul afacerilor.
Cu sediul in Bucuresti, un centru regional la Cluj si 25 de filiale in principalele orase, Sistec are arie de acoperire nationala.
Grupul Sistec este parte a Octra Holding si detine 5 companii. O echipa de peste 200 specialisti reprezinta valorile companiei în toate serviciile si produsele pe care le oferim, dezvoltam si implementam. Aceste valori sunt libertate, incredere, echilibru, implicare, corectitudine, focus si pasiune.
Portofoliul nostru acopera o gama larga de tehnologii, ce satisfac nevoile diverse ale clientilor nostri, precum:
Specialistii Cogito ERP – firmă membră a grupului Sistec – au dezvoltat un ERP propriu – sub numele Cogito – dedicat zonei de retail, distributie si servicii, având la baza tehnologii Microsoft.
Pentru companiile industriale implementam abas ERP, solutie germana performanta cu peste 35 ani experienta si knowhow industrial. Din 2005, Sistec Business Solutions este unic partener în Romania Abas Software AG.
In plus, detinem un portofoliu bogat de servicii de consultanta si dezvoltare de software care acopera toate activitatile legate de analiza detaliata, proiectare, dezvoltare si implementare de proiecte la scara medie si mare.
Operatiunile IT reprezinta un aspect crucial in majoritatea organizatiilor. Proiectam si implementam solutii IT care ne ajuta sa imbunatatim eficienta afacerilor clientilor nostri din punct de vedere al procesarii de date si al infrastructurii IT. Pentru a tine pasul cu ultimele tendinte din industrie, am investit în 3 data centere moderne si în dezvoltarea de servicii cloud (IaaS, SaaS, PaaS) cu valoare adaugata.
Solutiile de reparatii si mentenanta pre si post garantie, în cele 27 de centre de service, se realizaeaza prin intermediul firmei Click Serv. Serviciul Managed Print Services (MPS) ajuta organizatiile sa isi modernizeze mediul de lucru si sa isi optimizeze administrarea documentelor.
Oferim servicii complete de administrare a documentelor, de protectie a datelor si de distrugere confidentiala a informatiilor.
Serviciul de arhivare electronica reprezinta externalizarea activitatii de indexare si arhivare a documentelor companiei dumneavoastra. Folosind solutii software tip DMS va oferim si servicii de procesare a facturilor/formularelor si suport pentru întocmirea registraturii electronice.
Interesat de solutiile noastre ?
Oricând un consultant Sistec este gata sa îti ofere informatii detaliate. Trimite un mesaj pe sales@sistec.ro / +40 21 9633 si te vom contacta rapid.
Telul nostru este de a oferi companiilor solutii IT complete care sa le asigure imbunatatirea competitivitatii si performantei, prin cresterea eficientei si productivitatii activitatii desfasurate. Solutiile propuse se bazeaza pe experienta indelungata a specialistilor nostri atat in afaceri cat si in domeniul IT.
Suntem dedicati satisfacerii asteptarilor si cerintelor clientilor nostri, prin asigurarea de solutii profesionale si servicii prompte, de calitate superioara. Suntem preocupati in permanenta de completarea portofoliului nostru cu solutii noi si de perfectionarea celor existente, pentru ca suntem constienti de faptul ca satisfactia maxima a clientilor si partenerilor nostri reprezinta garantia succesului si a continuitatii muncii echipei noastre.