Care sunt elementele de bază luate în calcul pentru a determina cel mai bun timp în care să “pensionezi” un server? Datorită bugetelor mici și uneori pentru că e greu de prezis cererea pentru necesarul de echipamente IT, companiile așteaptă prea mult pentru a înlocui hardware-ul îmbătrânit și plătesc astfel penalități care constau în costuri ascunse.
De multe ori oamenii din IT au auzit de la unii dintre clienții lor că serverele din companie au mai mult de 5 ani. “Le păstrăm pentru că deja le avem și este lucrul cel mai ușor de făcut” este explicația tipică în astfel de cazuri, mai ales din cauză că este dificil să te gândești la toți factorii diferiți care intră în luarea acestei decizii.
Există întotdeauna un moment în care deținerea unui server devine mai costisitoare decât înlocuirea acestuia cu unul nou. Găsirea exactă a acestui moment necesită un calcul care analizează capitalul în toate formele lui și cheltuielile operaționale asociate cu deținerea și administrarea în timp a serverului.
Factorii de bază care ar trebui luați în calcul sunt:
În esență, ideea este că hardware-ul nou devine mai bun, că puteți face mai multe cu mai puține cutii, dar asta nu înseamnă că înlocuind aceste cutii cu altele noi, de îndată cele noi vor genera un cost de detinere mai mic. Există un ” număr magic” de ani, la care CAPEX și OPEX se intersectează într-un mod care face mai rentabil un upgrade, dar, la fel ca în scenariul de mai sus, nu este, de obicei, primul an.
Sistec discută cu fiecare client, face un audit al serverelor deținute și vă recomandă soluția optimă pentru afacerea dvs. Daca IT-ul nu este corebusiness pentru afacerea dvs. externalizați administrarea și mentenanța echipamentelor.
Trecerea la servicii administrare de Sistec înseamnă că organizația dumneavoastră nu mai trebuie să își gestioneze echipamentele și aplicațiile, deblocând timpul și bugetul, astfel încât dumneavoastră să vă concentrați pe ceea ce contează cel mai mult. Echipa dvs. este și ea în măsură să se concentreze asupra mai multor inițiative strategice în loc de actualizări de software si hardware, patch-uri și mentenanță în continuă desfășurare.