SIS PRINT - Managementul echipamentelor de printare

splash

 

Divizia de Service a Sistec a devenit ClickServ. Click aici să vizitați noul site.

SIS PRINT – Aministrarea flotei de imprimare

Va punem la dispozitie, configurarea, intretinerea si service-ului oricarui echipament din birou care emite un document (copiatoare, imprimante, scanere și faxuri).

Pentru va ajuta sa detineti controlul costurilor generate de echipamentele de print, am dezvoltat  SIS PRINT – o solutie eficienta de gestionare a echipamentelor destinate productiei de documente. Solutia noastra reprezinta o alternativa moderna la serviciile clasice de gestionare a parcului propriu de imprimante (consumabile, piese, reparatii, revizii) – service imprimante.

Cel mai important beneficiu obtinut  de o companie in cazul implementarii unui sistem de management al imprimarii este dat de faptul ca are alaturi un partener de business, capabil sa dezvolte si sa implementeze o strategie unificata cu privire la achizitiile si managementul echipamentelor de imprimare si al consumabilelor.

Interesat de acest subiect? Contacteaza acum un consultant SISTEC.

 

  • Principalele caracteristici ale unui sistem de management al flotei de printing sunt:

    • Managementul informatiilor de utilizare si administrare a echipamentelor si facturarea consolidata a utilizarii acestora
    • Intretinerea proactiva a flotei de echipamente
    • Optimizarea continua a mediului de imprimare / scanare / copiere pe toata durata contractului.

    Suita de servicii de management al imprimarii cuprinde:

    • Servicii de evaluare

      Intelegerea utilizarii curente a echipamentelor, gasirea costurilor ascunse si dezvoltarea unui proiect personalizat pentru fiecare client in parte

    • Servicii financiare si de achizitii

      Contin costurile de achizitie de echipamente multibrand, de inlocuire si/sau de casare. Emiterea de rapoarte si facturi detaliate pe numarul de pagini printate per echipament.

    • Tranzitie si servicii de implementare

      Asigura instalarea echipamentelor potrivite si instruirea utilizatorilor finali pentru a eficientiza utilizarea lor.

    • Management si servicii de asistenta

      Maximizeaza ROI prin uptime ridicat si optimizare flota, suport specializat la nivel national si gestionarea consumabilelor. Pentru o comunicare facila se aloca un manager de proiect.

    • Servicii de document management si fluxuri de lucru

      Automatizeaza fluxurile de lucru, recicleaza hartia si imbunatateste continuu gestionarea infrastructurii.

    • Infrastructura de retea si asset management

      Tehnologie si cele mai bune practici, instalari sigure, configurari si mentenanta profesionale, monitorizarea flotei si solutii de imprimare.

    • Solutii personalizate pe baza de echipamente si software apartinand celor mai importanti producatorilor de echipamente de printing
    • Servicii adaptate oricarui tip de companie
    • Echipe de suport tehnic in toata tara
    • Vizibilitate si controlul cheltuielilor
    • Experienta in proiecte de mare anvergura

    • Implementare solutie SIS PRINT la Banca Transilvania

      Impreuna cu clientul nostru am conceput un plan de proiect menit sa reduca costurile si sa creasca eficienta prin livrarea unei solutii coerente in toate locatiile bancii. Specialistii Sistec au identificat si analizat echipamentele existente pentru a determina care ar trebui pastrate, eliminate, mutate sau inlocuite. Astfel, am analizat peste 715 imprimante laser si 495 multifunctionale din 500 de locatii rezultand ca mai multe de 80% din parcul de printing a depasit durata medie de viata(3 ani). Gestiunea parcului de echipamente a generat si rapoarte cu necesarul de renovare a echipamentelor detinute.

      Pentru finalizarea acestui proiect a fost alocata o echipa mixta de 10 experti – specialisti service, oameni de vanzari si presales de la Sistec si Xerox si 2 manageri de proiect pentru a coordona procesul de tranzitie cu managerul IT al bancii. Implementarea efectiva a durat 2 luni iar parteneriatul de lunga dutata ne ajuta in optimizarea continua a parcului de printing si a serviciilor oferite.

      Dupa finalizarea implementarii, rolul nostru s-a transformat intr- unul de gestiune unitara a tuturor aspectelor legate de imprimare inclusiv de colectare legala si ecologica a tonnerelor folosite.  Lunar asiguram rapoarte detaliate ceea ce a generat transparenta in costuri si control in timp real.

      Descarca studiul in format pdf

    • Implementare solutie SIS PRINT la hypermarket Cora

      După realizarea auditului de evaluare a flotei interne de imprimare, a consumabilelor (toner, hârtie, etc.) şi a managementului intervenţiilor tehnice, Sistec a propus clientului inlocuirea unui procent important a parcului existent cu echipamente noi adecvate cerintelor actuale si a implementat un sistem de tarifare la numar de pagini printate.

      „După ce am realizat un audit, am reuşit să obţinem o imagine clară asupra infrastructurii hardware şi să propunem o soluţie viabilă pentru optimizarea ei”, afirmă Marius Carpuci, Manager BU Service Sistec

    • suport IT in si on site pentru firme cu acoperire nationala
    • Servicii de intretinere si depanare – pre si post garantie  – pentru:  imprimante, copiatoare, faxuri – inkjet, laserjet si matriciale
    • service IT si garantie
    • Mentenanta si suport pentru alte companii cu puncte de prezenta in tara